WINKELWAGEN: 0

Voor hem én voor haar: enkel- of polsgewichten. Of je nou massa wilt, definitie of conditie, als je fanatiek traint, kun je niet zonder deze extra ballast!

 
Merkloos
 
13.95Vanaf: 795
 
 Nu Kopen! 
 
Deze aanbieding duurt nog:
00:00:00
 
 
 
 
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
Enkel- en polsgewichten sale
 
 

Product InformatieSpecificatiesVerzending en Levering

 

Bij BeFit2Day zijn we erg enthousiast over 'Old School Training': trainen zonder poespas en bij voorkeur met je eigen lichaamsgewicht. Vandaag tillen we deze trainingsvorm (opnieuw) naar een hoger niveau. Of je nu spiermassa wilt kweken, aan je spierdefinitie wilt werken of je conditie wilt verbeteren, als je enkelgewichten draagt, gaat het allemaal zwaarder en daardoor sneller!

 

Krachttraining

Mensen die fitnessen om sterker te worden en hun spiermassa willen doen toenemen, twijfelen vaak of oefeningen zoals opdrukken en optrekken wel genoeg zoden aan de dijk zetten. We hebben inmiddels zo ongeveer iedere bezoeker van BeFit2Day overtuigd van het nut van pull-ups en chin-ups (alleen de echt sterken onder ons beheersen deze oefening). Indien je je pull ups uitvoert met de aanbieding van vandaag om je enkels - twee enkel of polsgewichten van samen 1, 2, 3, of 4 kg - kun je je training zwaarder maken en zodoende sneller spiermassa kweken. Je bewegingsvrijheid bij oefeningen aan je pull up stang is met het gebruik van enkelgewichten optimaal. Mensen die al een gewichtsvest dragen tijdens de training en tóch nog zwaarder willen gaan, verwelkomen met de enkelgewichten de zo gewenste extra kilo's aan ballast. Draag de enkelgewichten tijdens je dips en je wordt binnen 'no time' groot!

 

Hanging leg raises voor keiharde buikspieren

Een veel gemaakte fout tijdens het fitnessen is een te grote focus op één bepaalde spiergroep. Sportscholen puilen uit van mannen die hun borstspieren keihard trainen, en aan het begin van de zomer heel vrolijk met een bierpens (onder hun strak getrainde borst en schouders) op het strand verschijnen. Behalve dat dit vanuit esthetisch oogpunt een gemiste kans is, gaat men hierbij voorbij aan de regel dat een man zo sterk is als zijn zwakste spiergroep. Als je je 'core' en buikspieren verwaarloost, tel je dus niet mee!

Met de enkelgewichten kun je je buikspieren op de 'old school' manier trainen, middels leg raises, bij voorkeur hangend aan je pull up stang. Voor mensen die net beginnen met trainen, zal het al een hele klus worden om het bovenlijf in ruststand te houden tijdens het doen van deze oefening. Maar wie volhoudt, wordt rijkelijk beloond. Het grote voordeel van 'weighted' leg raises is het feit dat de spieren zwaar getraind worden, veel sneller verzuren dan tijdens sit ups of crunches en weinig herhalingen (6-12 per setje) dus al voldoende zijn. Zo komt die six pack toch nog binnen handbereik!

Afvallen en definitie

Mensen die willen afvallen, weten uiteraard dat bewegen de eerste stap in de goede richting is. Iedere dag 20 minuten wandelen maakt al een wereld van verschil. Indien je tijdens je rondje wandelen gewichten om je polsen of enkels draagt, zul je een stuk meer calorieën verbranden en dus sneller afvallen. 

Dames die gewichten om de armen of benen dragen tijdens hun aerobics oefeningen, zullen merken dat de conditie met sprongen toeneemt. Ook oefeningen die tot meer spierdefinitie leiden, zoals 'bicycle crunches', 'reverse cruches', 'kick backs' en beenheffen ('leg raises' uitgevoerd gelegen op de rug), zijn veel effectiever wanneer de enkelgewichten gedragen worden. Een veelgehoorde angst onder dames in de sportschool is dat trainen met gewichten leidt tot te grote spieren. We kunnen deze vrees hierbij wegnemen. Sterkere spieren verbranden meer calorieën, zelfs in ruststand. Sterkere been -en buikspieren versnellen bovendien je metabolisme. Geen vrees dus voor de Olympische D.D.R.-dameslook!

Zit als gegoten

De enkel- of polsgewichten van vandaag zijn 'one size, fits all' en hebben beide een gewicht van 0,5 kg, 1 kg, 1,5 kg of 2 kg per stuk (ze worden als set van twee stuks geleverd). De enkel- of pols gewichten zijn eenvoudig te verstellen met de klitterband sluitingen, zodat ze goed om je polsen of onderbenen blijven zitten.


Ben jij sportief, wil je spiermassa kweken, aan je conditie werken of eindelijk de snelste weg naar een six-pack vinden? Enkel- of polsgewichten zijn een must in je thuis fitness assortiment. Vandaag op BeFit2Day een setje van twee enkel- of polsgewichten in gewichtsklasse naar keuze. Hengel ze binnen!
 
  • Set enkel- of polsgewichten in gewichtsklasse naar keuze 
  • set 1 kg (2 x 0,5 kg), set 2 kg (2 x 1 kg), set 3 kg (2 x 1,5 kg) of set 4 kg (2 x 2 kg) 
  • Blauw (set 1 kg), grijs (set 2 kg), rood (set 3 kg) en zwart (set 4 kg) 
  • Sportschoolkwaliteit 
  • Universele maat met klittenbandsluiting 
  • Set van 1, 2, 3 of 4 kg 
  • Perfect te dragen om polsen of enkels 
  • Maak je krachttraining uitdagender en bouw sneller spiermassa op 
  • Werk aan je uithoudingsvermogen en verbrand sneller calorieën 
 
  • EUR 5,95 tot 30 kg / EUR 11,90 tot 60 kg etc.  
  • 3-5 werkdagen 
 
 
Luiz David
 
Luiz David