Wij maken gebruik van cookies om onze website te optimaliseren en jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en blijven. Door gebruik te maken van onze webshop of op 'ok' te klikken ga je hiermee akkoord. Lees meer over onze cookies en jouw privacy in ons privacy statement. ok
 
WINKELWAGEN: 0

Home  >  Gemiste Deals  >  Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)

✔ Gratis verzending ✔ Totaal belastbaar 200kg ✔ In hoogte verstelbaar✔ Dumbell presses, flyes en bankdrukken ✔ Borst, rug, schouders, buik en arm

 
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Gyronetics
 
 
 
 
 
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
Vlakke Fitnessbank (verstelbaar)
 
 

ProductinformatieSpecificaties

 
Deze Vlakke Fitnessbank van Gyronetics is in 4 hoogtes te verstellen. Het bankje weegt 10 kg en is belastbaar tot 200 kg. De bank biedt, in combinatie met een dumbellset, zeer veel trainingsmogelijkheden voor het volledige bovenlichaam. 

 

Heb je halters, dan heb je natuurlijk ook een bank nodig! Daarom bieden we een fitnessbank aan, waarmee je perfect thuis kunt trainen. Deze bank is zeer stabiel én in hoogte verstelbaar!
 
De borst aanpakken
Naast bankdrukken (met de lange halter) is dumbell pressing één van de meest populaire manieren om de borstspieren te trainen. Op deze fitnessbank kun je dan ook perfect een dumbellpress uitvoeren. Uiteraard kun je ook andere effectieve dumbell of kettlebell oefeningen voor de borst uitvoeren op de fitnessbank (denk hierbij aan flyes of arm-pullovers). Doordat de bank oerdegelijk en zeer solide gebouwd is, kun je echt zwaar gaan. Met behulp van haltersteunen (niet meegeleverd) is de bank ook perfect geschikt om te bankdrukken.
 
Triceps en biceps
Op de fitnessbank kun je ook je triceps goed trainen met bijvoorbeeld dips of skullcrushers. Maar ook de biceps kun je met behulp van de bench goed isoleren, door middel van zittende concentration curls.
 
Schouders trainen
De fitnessbank is ook perfect om shoulder presses op uit te voeren, één van de meest effectieve manieren om de schouders te trainen. En ook lateral side raises kun je zittend uitvoeren op de bank. Het voordeel van het zittend trainen van de schouders ten opzichte van het staand uitvoeren van de oefening is de stabiliteit die de bank biedt. Als je je schouders zwaar wilt trainen en dit staande doet, liggen onderrugblessures op de loer. Het trainen van de schouderspieren is een dankbare en voor veel mensen snelle methode om 'breed' te worden. De spiergroepen in de schouders bevatten namelijk relatief weinig vet ten opzichte van andere spiergroepen in het lichaam, waardoor vorderingen zeer snel zichtbaar zijn.
 
In hoogte verstelbaar
Ervaar je keer op keer problemen met de standaard hoogte van reguliere fitnessbankjes? Dan biedt deze fitnessbank dé oplossing voor jou. Deze bank is namelijk in hoogte verstelbaar. Je kunt daardoor de bank eenvoudig op de voor jou ideale hoogte instellen.
 
Ben je klaar om je dumbells, halters of kettlebells optimaal te gebruiken? Dan wordt het tijd voor een echt degelijke fitnessbank!
 
  • Gyronetics Vlakke fitnessbank  
  • Voor gebruik thuis, voor de beginnende tot semi-fanatieke krachtsporter, ideaal voor dumbell presses, flyes en bankdrukken 
  • 10 kg 
  • Zwart/Grijs 
  • 200 kg 
  • Verstelbaar van 44 cm tot 56 cm (stappen van 4 cm) 
  • 112 x 26 cm (voetbreedte 46 cm)