Wij maken gebruik van cookies om onze website te optimaliseren en jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en blijven. Door gebruik te maken van onze webshop of op 'ok' te klikken ga je hiermee akkoord. Lees meer over onze cookies en jouw privacy in ons privacy statement. ok
 
WINKELWAGEN: 0

Home  >  Gemiste Deals  >  Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes

✔ Dumbell presses, flyes en bankdrukken ✔ Borst, schouders, buik en armen ✔ Wieltjes en handvat ✔ Totaal belastbaar 200 kg ✔ Zeer stabiel

 
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Gorilla Sports
 
 
 
 
 
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
Vlakke Fitnessbank Met Wieltjes
 
 

ProductinformatieSpecificaties

 

Deze vlakke halterbank is geschikt voor professioneel gebruik. Het is een zeer stabiele bank, ideaal voor dumbell presses, flyes en bankdrukken (borst, buik, schouders, rug, biceps en triceps). De maximale belasting bedraagt maar liefst 200 kg. De halterbank weegt 18 kg en is van staal. Verder is dit model voorzien van wieltjes en een handvat, erg handig. 

 
Heb je halters, dan heb je natuurlijk ook een bank nodig! Daarom bieden we een oerdegelijke, fitnessbank aan, waarmee je perfect thuis kunt trainen. Deze bank is zeer stabiel en daarmee geschikt voor het echte werk!
 
We hebben de laatste maanden zo ongeveer half Nederland en België van dumbells en kettlebells mogen voorzien. Iedereen is nu wel ongeveer opgewarmd en daarom is het tijd voor de volgende stap in je thuis fitness regime. Als je optimaal gebruik wilt maken van je gewichten, heb je namelijk ook een fitnessbank nodig.
 
De borst aanpakken
Naast bankdrukken (met de lange halter) is dumbell pressing één van de meest populaire manieren om de borstspieren te trainen. Op deze fitnessbank kun je dan ook perfect een dumbellpress uitvoeren. Uiteraard kun je ook andere effectieve dumbell of kettlebell oefeningen voor de borst uitvoeren op de fitnessbank (denk hierbij aan flyes of arm-pullovers). Doordat de bank oerdegelijk en zeer solide gebouwd is, kun je echt zwaar gaan. Met behulp van haltersteunen is de bank ook perfect geschikt om te bankdrukken.
 
Triceps en biceps
Op de fitnessbank kun je ook je triceps goed trainen met bijvoorbeeld dips of skullcrushers. Maar ook de biceps kun je met behulp van de bench goed isoleren, door middel van zittende concentration curls.
 
Schouders trainen
De fitnessbank is ook perfect om  shoulder presses op uit te voeren, één van de meest effectieve manieren om de schouders te trainen. En ook lateral side raises kun je zittend uitvoeren op de bank. Het voordeel van het zittend trainen van de schouders ten opzichte van het staand uitvoeren van de oefening is de stabiliteit die de bank biedt. Als je je schouders zwaar wilt trainen en dit staande doet, liggen onderrugblessures op de loer. Het trainen van de schouderspieren is een dankbare en voor veel mensen snelle methode om 'breed' te worden. De spiergroepen in de schouders bevatten namelijk relatief weinig vet ten opzichte van andere spiergroepen in het lichaam, waardoor vorderingen zeer snel zichtbaar zijn.
 
Ben je klaar om je dumbells, halters of kettlebells optimaal te gebruiken? Dan wordt het tijd voor een echt degelijke fitnessbank!
 
  • Vlakke fitnessbank Met Wieltjes  
  • Voor professioneel gebruik, zeer solide bank, ideaal voor dumbell presses, flyes en bankdrukken 
  • 18 kg 
  • Staal 
  • Zwart 
  • 200 kg 
  • 125,3 x 56,3 x 44 cm 
  • Met wieltjes 
  • Met handvat 
  • Met gummi voetjes ter bescherming 
  •  
 
 

Andere Deals