Elke dag de beste fitnessdealsLaagste prijsgarantieVerzending naar NL & BEKosteloos achteraf betalen

Shipment Policy

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

De verwachte levertijd van uw bestelling staat in de bevestigingse-mail. De verwachte levertijd is vermeld in werkdagen: weekenden en feestdagen worden dus niet meegeteld. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvang u hierover per e-mail bericht.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

In de bevestigingse-mail staat de geschatte levertijd in werkdagen. Om te zorgen dat uw bestellingen netjes worden afgeleverd werkt BeFit2Day samen met een professionele logistieke partner, DPD en PostNL.

Is de vermelde (verwachte) levertijd een gegarandeerde termijn of een streeftermijn?

De bij de productomschrijving vermelde levertijd is altijd de streeftermijn en geldt als indicatie.

Waarom wordt mijn bestelling niet gewoon binnen 1 of 2 dagen afgeleverd?

BeFit2Day verkoopt de dagelijkse Superdeal slechts gedurende één dag en heeft het aangeboden product doorgaans dus nog niet op vooraad. BeFit2Day kan daarom geen exacte datum of exact tijdstip garanderen waarop een bestelling wordt afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat de vervoerder een pakketje probeert af te leveren?

 

Het pakket zal twee keer worden aangeboden in geval van een PostNL zending en drie keer in geval van een DPD zending. 

 

In geval van een DPD zending gaat de zending na drie afleverpogingen retour naar het magazijn (in de meeste gevallen is dit het magazijn in Duitsland). Heeft u geen bericht ontvangen van DPD? Laat het ons dan direct weten via [email protected] en geeft u ons z.s.m. het telefoonnummer door waarop DPD u kan bereiken, evenals het afleveradres waar de zending alsnog kan worden afgeleverd.

 

In geval van een PostNL zending heeft u drie weken de tijd om het pakket af te halen op het PostNL afhaalpunt (alleen zendingen binnen Nederland worden, na de laatste mislukte afleverpoging, naar een PostNL afhaalpunt verstuurd). Doet u dit niet, dan gaat het pakket retour naar het magazijn (in de meeste gevallen is dit het magazijn in Nederland). Heeft u geen bericht ontvangen van PostNL? Laat het ons dan direct weten via [email protected].


Kan ik het afleveradres nog wijzigen?



Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u meestal het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist afleveradres.

 

BeFit2Day behoudt zich het recht voor om eventuele kosten als gevolg van een kennelijke fout bij opgave van het afleveradres door de klant, door te rekenen aan de klant. Een zending die vermist raakt als gevolg van een onjuist opgegeven afleveradres is voor rekening en risico van de koper. 


Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland of België laten afleveren?

Neen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij het BeFit2Day kantoor of het BeFit2Day magazijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat de producten van BeFit2Day niet vanuit ons kantoor worden verzonden, is dit vanuit logistiek oogpunt niet mogelijk.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 085-8888601.